Inden rejsen

8 - Reklamationer

Eventuelle reklamationer skal med henblik på afhjælpning på stedet gøres gældende overfor rejselederen eller TEMAs lokale repræsentant inden rimelig tid efter den rejsende har opdaget manglen. Undladelse heraf vil normalt medføre tab af retten til senere at kræve erstatning. Dette gælder dog ikke, hvis TEMA har handlet i strid med almindelig hæderlighed eller groft uagtsomt, eller såfremt kravet skyldes skade på den rejsendes person. Reklamationer over fejl eller mangler, som ikke har kunne rettes på rejsemålet, skal fremsættes skriftligt til TEMA senest 4 uger efter rejsens afslutning.

Reklamation– Send mail til info@temarejser.dk

 

Glemte genstande
Kontakt Lost & Found International direkte så undersøger de om de manglende genstande er til at finde, sender en bekræftelse til dig og sørger for at du får det tilbage. Du betaler for forsendelsesomkostningerne.
Lost & Found International har åbent døgnet rundt på tlf 86140040.
Opkaldsafgifter, leveringsbetingelser og andre detaljer findes på Lost & Found Internationals hjemmeside

Mistet på flyet eller i lufthavnen
Har du reserveret et sæde med eller gennem os, men selv bestilt hotellet? I så fald, beder vi dig kontakte hotellet direkte. Har du glemt noget om bord på flyet? Kontakt det flyselskab du rejste med

 

For medlemmer af foreningen af RID-Rejsearrangører i Danmark, gælder i øvrigt, at dansk ret skal regulere ethvert krav, der rejses overfor TEMA. Såfremt parterne ikke kan opnå enighed, kan sagen indsendes til Rejse-Ankenævnet, hvis afgørelse vi altid følger, alternativt anlægges ved en domstol eller ved voldgift i Danmark. TEMA tager forbehold for trykfejl og eventuelle ændringer.

 
XClose
 
XClose
Tilmeld dig TEMAs nyhedsbrev!

Så er du hele tiden opdateret omkring det som sker i TEMAs verden. Du får de bedste tilbud, seneste rejsenyheder og spændende informationer fra vores rejseledere ude i verden..

Udfyld oplysningerne i skemaet nedenfor.


Du kan når som helst afmelde nyhedsbrevet igen.